Monday 31 January 2011

heee

harini saya dengan nazirul pergi jj lah :)  bie ajak main boling , aku tanak . malu bhai . pastu ajak tengok wayang . ajak tengok khurafat  atau the green ape entah , masalahnye cerita khurafat aku dah tengok , . then aku ajak makan , lepas makan plak , naik wayang balik , dia ajak tengok , aku kata jum tengok khurafat sebab another cerita tuh ta best . tiba tiba dia plak kata KAMU DAH TENGOK KHURAFAT . ayoo . tadi beria ajak . HAHAH lastly kiteorang karok *i mean dia . HHAHHA , aku tamau . malu jugak . HAHAHHA . balik tuh aku nak gi umah ejin . so pergilah ngan moon . kemain lama tak jumpa ejin , dah jumpa ape lagi . banyak gossip nya . HAHAH . esok acik ajak pergi umah dia . kol 9 pagi dia amik . mak ai . suruh jaga budak . WAHHH besttt

No comments:

Post a Comment