Friday 31 December 2010

january-december 2010

january , hahah masok masok skola tentukan class , aku , anis , sabillah , tasya , wawa , syira nd yana gabra , teringin nak satu class , den bila dah umumkan , alamak berpecah la . empat ros tiga sp . aku , tasa nd sabillah satu kelas . ayoo mula mula perangai terok ma


february , hahaha , waktu tu busy dengan sukan la , AHAH , kelas lawan nak tengok sape laju , HAHAH lumba la , bapak tasya laju gilaaa , but den lawan lagi aku menang bhai . HAHAH nd bufday aku , aku ponteng skola , aku lepak parade . omg , bila teringat , terok nya aku , knape la sanggop aku ponteng . HHAH btw thanks for anis yang plan tong tong duit beli domo untuk aku , thanks untuk semua yang tong tong tuh ,  .tahun ni tak ramai bagi hadiah , but thanks to my mama sebab hadiah kan beg , pencil box nd beg duit DOMO  HAHAH .nd thanks jugak untuk hafiez yang nak bagi aku coklat but aku tak terima but dua hari kemudian tah macam mane kiteorang kapel nd bla bla blaaaa . nd dis month jugak kiteorang satu geng tbuhkan community , HAHAH ramai bhai . aku la president nya , pewiittttt . HAHAHHA


march , community kiteorang nak buat gath dekat lostworld , but owner je pergi , omg rindu moment tuh , HAHAH sabillah , anis , wawa nd mirza , best .dengan main tepung pagi pagi tuh , muka penuh tepung  nd ade jugak bdak anderson iaitu ex aku waktu tu kiteorang kapel lah  hafiez , syamerr , nabel , mirul , iszul , hazeeq , shahrul , isohaq ,nadher ,  lee , lagi sape entah geng depe , lawak lawak , main tarik tali , comfirm la perempuan kalah , main volleyball isohaq blanje , sama gak perempuan kalah . ayoyoo , den hujung bulan tiga relationship aku ngan ex aku putus , HAHHA


april , tade cerita pape , tapi aku teringat satu bnda jahat aku ngan tasa buat , tapi aku tak ingat bulan ape , cuma yang aku ingat , bulan tengah busy sukan , budak merayap sini sana kat skola , beg merata rata , yang aku ngan tasa , pegi curi duit duit orang , terok gilaa , nd wakyu ni jugak aku nangis dalam kelas agama sebab ustazah perli aku , sumpah aku terok gila waktu ni


may , HAHAH sekali lagi aku balik ke ex aku pada 6 may tak silap , but tade pape cerita pon , sebab bulan ni , bulan peperiksaan lahhh


june , ayoo gadoh ngan kawan lah , terok , btw this month saya dapat kakak angkat yang hot nd cantik pada 18 june , and dapat abang angkat yang bernama axiph nd amin . waktu ni plak saya rajin msg dengan teman lelaki saya yang sekarang ni but kiteorang tak kapel lagi , waktu tuh kapel ngan ex lagi , tapi ex saya tu waktu kapel , bukan layan saya pon , baik saya msg je dengan boyfriend saya sekarang ni ha , HAHHAAH

july , hahah baru ade facebook bhai , 5 july , aku ingat lagi . HAHHAH 16 hari bulan , aku break ngan ex aku sebab dia ade perempuan lain , 16 hari bulan tu jgak aku pergi konsert sampai malam , best ngan sabillah , awww . den 18 hari bulan aku kapel ngan boyfriend aku la , yang aku sayang sangat , HAHAH . happy gila dapat laki yang lebih perfect dari ex aku , omg sayang dia

august , alamak puasa la plak , hmm sedih 19 hari bulan arwah jamaliah binti osman meninggal dunia sebab barah hati , sedih sangat . dia baik gila , aku sayang dia sangat . aku ingat lagi , first week puasa , hari ahad aku satu family pegi ziarah dia dekat klang , waktu tuh dia dah nazak ,  :( pastu hari selasa mak aku ambil cuti untuk jaga dia , mak aku gi kl sorang sorang ,nd rabu mak aku bawak arwah balik kampong kat segamat ,  pastu aku ingat lagi hari khamis aku  tengah ambil exam geografi waktu tu , tapi aku dah hbes buat , aku tidorr , tiba tiba budak datang kelas aku , dia soh aku bawak beg turun , ayah aku tunggu , aku pergi kat bapak aku , , cikgu tanya ayah aku , nape nak bawak dia balik , ayah aku cakap mak cik dia meninggal , den ayah aku pandang aku ayah aku cakap 'mak ndak meninggal effa ' aku depan puan siva aku nangis gila babi , dalam kereta tak stop nangis sampai rumah , balik balik , siap siap kiteorang balik johor , hm sedih , tapi kiteorang berbuka dekat R&R sebab perjalanan jauh lagi , sampai johor semua ade , semua muka sedih . mak aku muka merah gila , tak sempat aku tengok arwah dikebumikan :( hm pastu balik ipohh plak , minggu ketiga puasa plak kami ke kl lah :) beli baju raya , best gillaaa , pegi pagi , pastu sampai sampai check in hotel , den teros gerak klcc , wahhhh bestt . balik balik nak naik hotel , terserempak ngan iszul , HAHHA , dia pon bercuti beli barang raya lahh , HAHAH . balik berbuka kat hotel , den malam tu jalan lagi pergi ampang park , penat bhai , esok tu plak kene bangun awal nak gerak gi shopping . sumpah penat gila , sampai petang kot kiteorang jalan . tepat 12 malam birthday my sayang la , sedih ta dapat celebrate sama sama sayang . but waktu tido tuh saya pakai baju yang kamu bagi la <3

september raya raya <3 hahah baju raya saya sama warna dengan muhammad nazirul lah <3 HAHAHA , tade cerita ape pon bulan september ni ha

october pon tade pape lahhh , exam exammmmmmmm

november BEBAS la HAHHA , happy gilaaaaa . heee . banyak la bnda blan ni , malas nak ceritaaa

december yeah balik johor , yeeeee best gila balik johor . suka gilaa la . nd busy cari barang skola . HAHHAH today last day nak cakap saya happy tahun 2010 ni sebab dapat boyfriend yang sayang saya nd dapat kawan sebaik , sabillah , wawa , anis , tasa , syira . iloveyoukawannnn

yeehhhhaaaaaaaa

azam baru : 8A

No comments:

Post a Comment