Wednesday 10 August 2011

oh dear

weh sabillah . dah dah la wehh . tolong lah aku merayu sangat ! kau tayah nak cenggini sangat . aku bukan ape . aku baca blog kau . kau kata kau tanak orang kata kau syok sendiri but problem nya sekarang ni kau memang syok sendiri buat blog yang pasal  :'( wake up !!! dengan  :') . hm aku ta suka lahh !
aku paham kau sedih and kau sayang kat dia . aku paham sangat perasaan kau . tapi terang terang kita tahu yang memang dia salah kan . wehh ! kalau bawa ke makamah pon kita menang wehh . yang kau nak ambil hati dia sangat kenapa ? ! ya memang aku tau salah aku , anis , wawa sebab masuk campur . tapi ta payah la nak salakan kiteorang seratus peratus . kitaorang just kesian tengok kau tapi kau maki kitaorang sebab laki tuh ape ni :'(  
aku rase aku paham jalan cerita sebenarnya . look ! dia buat relationship . den dia kata dia mati akal so dia buat relationship . dekat situ dah nampak sangat bodonya . den dengar dengar dia ta couple pon . kau ta rasa ke dia just tanak dpersalakan ? dia tak berpeluang nak cerita ? knapa plak ta berpeluang . kalau bukan sala dia . cerita je lah  . mungkin kitaorang bole je minta maaf sebab maki hamun dia weh . den kau nak kata semua ni punca nya dari kau ! weh tayah la weh ! ee aku tatau nak cakap macam mane kau ni . kau rasa bersalah sebab kau dia break . weh dia patut besalah buat kau jadi orang gila kau tahu  ! haishh kalau dia baik dia ta buat ape yang kau cakap kat aku yang pasal air tuh . 
weh sabillah . kau kawan aku . lama dah berkawan . aku tau kau ambil berat pasal orang walaupon diri kau susah . tapi ingat , berpada pada la sket weh ! yang salah tetap salah ta bole nak ubah mlainkan dia nak ubah and sedar ! aku buat blog ni bukan nak cari gado ngan kau mahupon ex kau . tapi aku just nak kau sedar . yang kau tak salah dalam hal ni and kau tayah lah nak luahkan perasaan kau kat dia . betol cakap mak kau tuh wehh . and lagi satu tayah la ramai lagi laki weh . mungkin sekarang dia yang terbaik . nanti akan datang ? kita tatau weh . macam waktu kau ngan ushi . kau fuck couple kejadah at last lepas dia ? 4 boypren bhai HAHAH .
btw aku minta maaf sangat kat kau sebab buat blog ni . niat aku baik . and aku minta maaf sangat kalau kawan kawan ex kau ade baca . tujuan aku menegakkan keadilan HAHA . dah lah sabillah , lepas ni kalau kau nak salakan aku , anis , wawa pon tape la weh . suka hati kau lahh

No comments:

Post a Comment