Thursday 25 August 2011

imissmy hair :'(
okay , on tuesday , aku pegi cuci and potong rambot , actually aku nak potong rambot macam rambot aku dulu , sebab aku suka gila rambot dulu aku , and then aku ke kedai yang always aku pegi , sebab aku suka cina perempuan tu potong , dia potong manyak cantik woo . pastu sampai kedai aku cakap la aku nak potong rambot . den perempuan yang aku suka tuh suruh laki cina ni tolong potongkan . so aku agak cuak sket sebab laki tu nampak blurrr -.- . aku relex lagi , aku mintak potong layer . lepastu potongan yang dia buat sumpah buruk and  bukan layer doh , ini dah serupa penyapu sama panjang semua . pehh ! actually aku potong rambot dulu baru rebond sebab kalau dah lepas rebond den baru gunting , rambot akan rosakk , aku memang sakit hati sangat la kan . lepastu dia potong rambot depan aku pendek ya amat , pendek dari kening wtf ! ok la den balik rumah tengok dia potong ta habis , sket ja dia potong padahal rambot depan aku banyak . peh ta sama panjang kot :'( sedih gila , hmmmm menyesal potong . imiss my old hair :'(

1 comment: