Saturday 27 August 2011

date

ok esok ahad aku akan balik ke kampong whoaa :O 'ohoho balik kampong oooo balik kampung hati girang' haha . so bulan pose ni baru sekali jumpa nazirul 14082011 . so harini date jugak before balik kampong . sebab nak lepaskan rindulah katakannn awww . pegi la jj tadi dalam pkol 4 macam tu we meet . and then aku pegi beli cekak jap rambot cibai haha . lepastuh plan mahu main boling . pegi la main jap . comfirm la aku menang kan hahah :P den tunggu nazirul sembahyang kejap. pastu kami berbuka sama sama :D lepas tu kiteorang jalan jalan lahhh masok sini masok sana . wtf masok MNG satu beg ni cantik gila :O tapi beg tu mahal . aku tengah kumpul duit ni , maklumlah bufday nazirul 29082011 ni . dekat dah . one day before raya , so nak bagi hadiah la ape lagi kannn . den jalan jalan lagi lama lama bosann . tiba tiba nazirul ajak ke de garden . so kami pergilahhh :) lepak lepak kat sana . ahh nazirul kamu sweet . saya sayang kamu sangat :* muahhh hahah awww . kami berdua tangkap gambar . ade lah sket . but yang perfect ade . ta bole upload plak err sakit hati . baru nak show hampa hahaha . btw nice date  <3

No comments:

Post a Comment