Monday 18 July 2011

18072011

ok saya rasa happy gila biba sebab dapat kenal kamu . nothing to say . iloveyousososomuchhh muhammad nazirul . today sudah satu tahun kita bersama kan sayang . wahh tatau nak bukti macam mane lagi yang saya betol sayang kamu . nice date tadi sayang . thanks untuk baju tu and semua yang kamu bagi sayang . happy sangat dengan boling tadi saya menang PEWITTT . and tadi shopping beli baju sama wahh sayangg . nanti kita pakai ya sayang heee <3

memory 
ok saya rindu our moment nazirul . rindu gilaaa . banyak bnda sangat . ade yang sedih , bertengkar semua . tapi ttap bahagia kan hee . saya rinduu main aci kejar ngan kamu and saya rindu gila waktu kamu keringkan rambot saya yang basah kat lw . banyak lagi . tapi stakat sini saja

btw HAPPY ANNIVESARY SAYANG

No comments:

Post a Comment